PluggPepp!

 
Nu har jag lagt upp ett schema för dagen!
 
Jag har redan varit lite aktiv såhär på morgonen med lite diverse samtal med saker som behöver uträttas.
 
Nu ska jag fixa mig i ordning. Åka in till skolan för fotolektion.
Sen ska jag sätta mig på Ritrorno med en stor kopp te.
Jag ska göra klart mina psykiatri arbeten som jag ska skicka in ikväll när jag kommer hem.
Jag har tre arbeten som ska göras. Ett fördjupningsarbete om Posttraumatisk stress syndrom.
Ett arbete om Sara som är deprimerad och då ska vi analysera henne ut ifrån de olika perspektiven.
Sen har jag ett sista litet arbete om Maud. Jag har för mig att det har något med Psykos att göra.
 
Imorgon lägger jag energin på Matte och på fredag kör jag rester. Dvs om något blivit kvar och fotouppgifter jag inte hunnit med att lämna in ännu.
 
Så ser det ut för mig just nu.
Och det är det perfekta ruskvädret ute för att sitta inne på ett mysigt café och plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0