Födelsedagsmiddag på Tranan

I lördags gick jag med mina föräldrar för att äta middag på Tranan. Det var så gott att vi alla rullade ned för trappan utanför restaurangen när vi gick därifrån. Här kommer lite bilder på det.
 
Till förrätt åt mor min Skagentoast, styvpappa åt serano och lite annat kött.
 
Själv tog jag smörstekta kantareller på toast. Det var dödligt gott.
 
Folk satt och hade mysigt. Till huvudrätt åt jag musslor kokta i grädde och vin med pommes och aioli till men det blev ingen bild på det.
 
Till efterrätt blev det nektarsorbet.
 
Kaffe
 
Och Creme Brulee
Jag fick ett jätte stort paket, men det får ni se senare vad det inehöll och sen var det dags för notan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0