En heldag


Höstlovet började med en tidig morgon.
 
Jag satt tentavakt fram till tvåtiden. Att sitta och inte göra särskillt mycket i ca fem timmar kan vara ganska utmattande. Jag kan inte ens tänka mig hur det var för dessa stackare. Man känner sig dock lite som dagisvakt.
Följer med dem till toaletten och när det är rast. Kollar så att alla sköter sig och skriver i närvaro.
 
Det var fantastiskt fint med alla frasiga höstlöv som virade runt i luften.
 
På eftermiddagen, när jag slutat, tog jag mig till stammishaket för en kopp kaffe så jag kunde piggna till lite.
 
Sen blev det lite ölhäng på Snotty eftersom Daniel fyllde år och skulle firas.
Så tröttheten lades åt sidan för en stund och trotts att jag inte trodde det så blev det en helkväll av det hela.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0