Helgen som varit


På fredagen så kom Aida över och vi åt pizza.


Vi chillade lite.


På lördagkväll fick Aida för sig att vi skulle grilla vid sätrabadet. Det gick sådär. Vi kom till gungorna i parken och det såg ut såhär. Vi insåg att vi inte ens var hungriga och gick hem igen.


Men på söndagen då bar det av till Hässelby för grillning. Solen strålade och brände och hade sig och Aida fixade biffen medan jag fixade tallrikar och bestick.


Sen var det dags för första tuggan på 2012s första grillning.


MUMS!


Sen såg jag ut lite som att jag skulle kunna döda någon med min plastgaffel om de kom för nära min stek.

Och det var helgen i sin korthet plus en del illustrationer som jag tidigare visat.

Kommentarer
Postat av: G

Det ser gott ut. Vill också grilla! Men inte kött...

Hörrududu, vad hände med alla bilder från när vi var ute? När du har tid och så såklart. Bara du inte glömt... :P puss!

2012-05-29 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0