En söndag genom Instagram


Jag mötte upp Gabrielle vid Björnsträdgård och sen promenerade vi till Urban Deli och satte oss på deras uteservering.


Drack lite cappuccino.


Jag pluggade lite franska medan jag bad Gabrielle korrläsa lite samlade texter som jag skrivit.
Drömmen är väl att det ska kunna bli en liten fickbok en dag när pengarna till sånt finns.



Sen gick vi till Vitabergsparken där vi satte oss bland blommorna.


Och fotade lite till mitt slutprojekt men det får ni se resultat på en annan dag för nu har jag så mycket plugg att jag skulle kunna storkna.


Sen promenerade vi i parken.


Gabrielle visade sitt favoritträd och jag höll mig på fastmarken och fotade lite istället.
Kändes säkrast så. Jag är inte direkt någon trädklättrare även fast det ser sjukt mysigt ut.


Runt om fanns lite hemliga stigar som vi tyvärr inte hade tid att utforska.


På tillbaka vägen såg det nästan lite höstigt ut.



Hit har vi pratat om att gå och fika allt för många gånger.


Vi tittade i skyltfönster. Sjöng barnvisor och gjorde gesterna till.


Sen slog vi oss ned på Medborgarplatsen en stund och lyssnade på de här herrarna när de Jazzade.
Super mysigt! Sen fortsatte vi vår promenad till Mariatorget och åt en glass på vägen.
En bättre dag kan man nog inte be om.


Kommentarer
Postat av: G

<3

2012-05-20 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0