En modevisning av plåtburkarna


Efter att ha kikat på Jonnas fina inlägg om hemligheter i plåtburkar så vill jag gärna visa mina plåtburkar för er.
De här har jag inte mycket inuti tyvärr.


I de här förvaras te och kaffe.


Den här fick jag utav mitt exs syster i födelsedagspresent om jag inte minns helt fel.


I den här har jag lite tygbitar, trådar och en nål. När jag sydde mycket förut så var den liten och praktisk att ta med sig i väskan. Och den rymmde perfekt den lilla vimpel historian som jag sydde för längesen.


Den här fick jag utav min kusin Angelica och inuti den låt ett fint armband.


Den här köpte jag själv i en tehandel om jag inte minns fel och i den förvarar jag mina bokmärken som jag gör själv.


Den här kanske är min favorit. Den innehåller tyvärr ingenting alls. Kan inte komma på vad jag skulle ha i den.
Jag har några burkar till insåg jag sen. Men det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: william

skitfina:DDDD en fin samling:D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så Glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 @ 19:29:07
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Michaela | Fotograf - Bloggdesign & Vardagsliv

svar

ursäkta för sent svar, men har inte haft blogglust sista tiden. hoppas att allt är bra med dig, minns inte riktigt vad vi pratade om så kan inte riktigt svara på det. hehe.



ps;

jag skulle bli jätte glad om du vela rösta på mitt bidrag i den här tävlingen; (jag är nummer 3)

http://pitetjej.webblogg.se/2012/may/fototavlingen-rostning.html#read

2012-05-21 @ 21:31:03
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0