En Italiensk flicka med ett vackert namn


Ungefär såhär såg det ut i första pausen. Linnida gjorde sig fantastisk på bild! Jag kunde inte bli mer nöjd.


Påväg hem till Linn för att kolla på film och äta lite middag efter en lång fotosession i studion.
Det var hemskt roligt. Att fota där börjar växa mer och mer på mig måste jag erkänna.


Rökpause efter en fantastisk middag som Linn gjorde.


Sen sov jag över på soffan och kikade på film tills ögonlocken inte höll sig uppe längre.


Här får ni ett litet smakprov av resultaten som blev från igår som jag mixtrat lite med. Bilderna är fina som de är så ni ska få se mer sen. Jag passade även på att få bli fotad lite också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0