Tout à l'heure


Nu har jag haft åtta veckor i skolan fyllda med massvis av fotande. Mer bilder kommer naturligtvis då jag ska gå Foto B som börjar imorgon. Men idag ska jag på min allra första Franska lektion och det känns lite lagom nervöst.
Men jag ser så fruktansvärt mycket fram emot det. Jag ska gräva fram mammas gamla franska böcker och kassettband som ni fått se tidigare HÄR. Jag ska även lyssna på en massa fransk musik och se på franska filmer. Jag har ju några favoriter men också en del jag ännu inte har sett.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vilka fina bilder! Ser fram emot att se resten av fotona. Kul med franska. Alla skäl att insupa franskkultur är bra.

2012-03-22 @ 09:10:13
URL: http://ladonnajonna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0