Dreams, pretty words and a cup of tea


Idag ligger jag som sagt hemma och är sjuk vilket ger mig lite mer tid till saker jag normalt inte brukar ha tid med som exempelvis blogga, läsa och plugga.
En till uppgift är inlämnad för dagen och just nu ligger jag nedkrupen under den mysigaste filten med huvudet på de skönaste kuddarna, lyssnar på The tallest man on earth, dricker en varm kopp te och läser min nya favoritbok som ni ska få veta lite mer om senare. Men jag vill börja med att beskriva känslan som boken ger mig och det är något i stil med känslan jag får när jag lyssnar på den här låten.

Hoppas ni har det så fint i vårsolen. Om jag inte vore sjuk idag så skulle jag sitta på kajkanten vid gamla stan och se på när tågen rusar över bron, fåglar som leker kull i himlen. Jag skulle ta ett djupt andetag, en kopp kaffe och bara insupa dagen.

Kommentarer
Postat av: Anna (Bokstävlarna)

Nu blir jag väldigt nyfiken på vilken bok du läser. Att läsa favoritböcker är ju verkligen det allra bästa sättet att bli frisk på. Krya på dig!

2012-03-05 @ 16:21:16
URL: http://bokstavlarna.wordpress.com
Postat av: matilda

alltså, världens i särklass bästa låt. någonsin

2012-03-07 @ 23:29:56
URL: http://somsnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0