All my friends are superheroes


"Buy it, borrow it, steal it but just make sure you read it"- Står det på framsidan av den här boken och jag kan inte annat än att hålla med. Jag har bara några sidor kvar nu men måste redan dela med mig av den här fantastiska boken.

Vilken superhjälte skulle du vara, vad skulle vara ditt superhjältenamn?
Det är inte så enkelt som det låter. I boken förklaras att det som är din superkraft kanske må vara det du allra minst gillar med dig själv och du kanske kommer att behöva acceptera det här. Ta Somday som ett exempel. Jag tror vi alla känner igen oss lite hos henne och det är sånt som gör oss speciella.

Magisk bok. Läs.


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

TACK för boktipset!!



sv: ja det var det jag menade med att allt är relativt :) Jag är väl medveten om att vi har kommit långt, kanske längst. Men det är så himla inte tillräckligt.

2012-03-05 @ 22:28:24
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja allt med ingefära måste ju vara gott... jag ÄLSKAR ingefära, det kan ju knappast vara fel i te då ^^



jag går också mycket på förpackning och doft när jag köper te, haha ;P

2012-03-06 @ 11:12:00
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket! :) Verkar som du har riktigt mysiga läsplatser. Roligt att du gick omkring och läste ^^ har bara gjort det en gång, med Hungerspelen i en stor mataffär :P



Verkar vara en riktigt fin bok, får kolla upp den :)

2012-03-06 @ 13:14:14
URL: http://gummistovlar.blogg.se/
Postat av: Anna

Den verkar super! :D

2012-03-28 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0