Förändring

Jag tittar in på min blogg från telefonen och undar var de grävt upp den där gamla bilden på mig som ligger i högerspalten. När jag kommer hem och ser på datorn så inser jag att det inte är något som bara syns i telefonen så när jag loggar in står det Nya blogg.se och allt ser annorlunda ut och har flyttats runt men förutom det så verkar det inte vara så stor skillnad. 
 
Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill ha en bild på mig i höger spalten.
Vad tycker ni? Är det bättre att få ett ansikte av bloggaren, för då kanske jag bör byta den där gamla bilden.
 
 

Kommentarer
Postat av: G

Ser Ingen bild...? Men skulle vilja ha en bild på dig i högra hörnet eller i headern. Vore fint och mer personligt tycker jag. :)

2012-06-23 @ 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0