På en torsdag

 
Jag mig i ordning. På med nya klänningen, lätt lager smink och fixade håret.
 
 
Sen tog jag tunnelbanan in till söder där jag satte mig på Ill Cafe.
 
 
Där satt jag i några timmar med en kaffe och illustrerade i mitt block. Jag hade gjort ett bokstavsarmband med mitt namn på som kändes lite sådär lagom godis vilket jag gillar.
 
 
Utanför cafét fick vi syn på de här killarna som hade lite problem med att bära soffan.
 
 
Ena killen ringde någon, jag gissade på att han ringde efter hjälp.
 
 
Sen kom en vänlig själ förbi och hjälpte dem att få iväg den.
 
 
Påväg från Vitabergsparken lite senare så såg det ut såhär på nytorget och se där är soffan!
 
 
Jag gick till Indigo där Gabrielle mötte upp mig efter en stund.
 
 
Hon hade hittat en rödluvan docka som var jätte fin. En sån man hade när man var liten! Den hade både rödluvad, mormor och vargen.
 
 
Snipp snapp snut, så var sagan slut.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det var ju inte samma soffa på nytorget. Hade andra armstöd ju!

Svar: Nej, det är en stol bredvid/snett framför. Om man tittar noga så ser man även killarna som bar på den på bilden.
Jeanette

2012-07-14 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0