Hej på dig, vill du följa med hem till mig?

Igår så fyndade jag en del fina saker och tänkte visa lite vad jag hittade förnågot.
 
 
De här fina senapsgula skorna köpte jag på Deichmann. Graceland är det märket jag oftast dras till hos dem.
 
 
I samma butik köpte jag den här drömmen som kommer att passa perfekt till skorna och en del klänningar jag har.
 
 
Den här skönheten hittade jag på Stadsmissionen i Liljeholmen för en hundring. Jag sa hej vill du bo hos mig och sen åkte vi hem tillsammans.
 
 
Myrornas i Skärholmen är annars en liten skattgömma när det kommer till fina klänningar. Där hittade jag den här igår precis innan stängning. Den ska få följa med på bröllop i sommar är det tänkt. 160kr gick den för.
 
 
Och där hittade jag även den här fina klänningen för 60pix. Ni känner säkert igen den från förut här och även från ägaren till klänningen Lisa (som har bytt blogg några gånger). Men det här är inte samma, bara likadan.
 
Och nu har jag infört köpstopp.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. galet snygga skor om du vill veta vad jag tycker.
2. Portfolj/skolvaskan paminner starkt om min mammas gamla skolvaska, den ar fin
3. Fin du ar

2012-07-13 @ 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0