Folket från balkongen

 
Jag mötte igår upp Gabrielle på torget där den här söta jycken stod och höll mig sällskap.
 
 
När vi sen kom hem till Gabrielle så körde vi en favorit i repris från midsommar eftersom det är väldigt somrigt och vansinningt gott! Så det blev middag på balkongen och en fin utsikt på det må jag säga.
 
 
Till efterrätt så blev det mer frukt och lite god ost till det.
Sen satt jag och Gabrielle och tecknade, pratade, nagelmålande, funderingar över kvällen och sånt tills vi slutligen kom iväg. Men vad som hamnade på papper får ni kanske se imorgon istället.
 
 
Så här fin var hon innan vi gick.
 
 
Jag lånade Gabrielles skor eftersom jag kände mig som Pippi i dom (tuff och stark). Tills ca klockan 06 eller så imorse då jag bara ville göra allt för att slänga av mig dem. AJ! Kan ju också inflikas att de var två till tre storlekar förstora för mig, där av Pippi känslan också antar jag. Men en fin kväll blev det!
 
 
Jag tagen på bild i väntan på bussen och i sista försöket att hinna klart med födelsedagspresenten till värdinnan.
 
 
En hissbild.
 
 
Kalaset var i full gång när vi kom dit.
 
 
Fina Catherin.
 
 
Vackra Gabrielle.
 
 
Och efter en stund kom Kristian dit! En prick man ser allt för sällan.
 
 
Angelica fin i sitt korta hår.
 
 
Peter.
 
 
Balkongmingel kan vara bland de bästa typen av mingel.
 
 
Niclas go å gla och ett kex på att blanda drinkar.
 
 
Söta Boel!
 
 
När stolarna ockuperades så gosade vi ihop oss på golvet.
 
 
Solen gick upp, klockan blev fem och ja då var det dags att gå hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0