Community

 
Jag skulle vilja presentera min nya favoritserie Community.
 
 
Först ut har vi minstingen i gruppen. Det här är Annie och med sina Disneylika ögon och darrande underläpp kan hon få nästan vad hon vill. Hon är envis och driven och vill alla väl.
 
 
Sen har vi Troy. Han var populär i highschool och spelade fotboll. Nu är han cool påriktigt.
 
 
Sineor Chang är skolans Spanska lärare och varje gång man börjar tro att det kanske finns en normal sida hos honom så flippar han ut fullständigt. Till en början hade vi svårt för varandra men ju fler säsonger jag kommer igenom ju närmare varandra kommer vi otroligt nog.
 
 
Shirley, mamma till två busiga pojkar och härligt bubblig. Hon är Kristen.
And we know better than to mess with her.
 
 
Pierce. Pervers, rasistisk, galen homofob. Men på något underligt vis lyckas han balansera ut gruppen.
 
 
Jeff. Han håller ihop gruppen, föredetta advokat och som en fadersfigur. Han har även en stor vana att hålla tal. I stort sett hela tiden.
(I bakgrunden ser vi rektorn och jag skulle säga att han uttrycker sig själv rätt bra).
 
 
Det här är Britta. Hon verkar till en början som den normalaste i gruppen men även hon utvecklas.
 
 
Sist ut är min favorit. Abed. Supersmart. Nördig. Smått autistisk och har de mest flippade (läs coola) idéerna någonsin. Abed och Troy är bästa vänner på de bästa sätt möjliga och det är inte bara något jag säger.
 
Serien har en del tema avsnitt som bara blir bättre och bättre för varje gång. Exempel på teman är Halloween och Paintball.
Så vill ni se en fantastiskt rolig serie har ni Community här.
 
(Inget bakgrundsskratt för den som undrar.)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0