Flashback 2008---> 2012


2008 bar det iväg till Debaser Medis för att se Yvonne spela. Då såg jag ut såhär och hade en lägenhet i ett av Sumbybergs inte direkt finare kvarter.


Ett fantastiskt framträdande som dock avbröts på grund av att belysningen på scen upphörde att fungera.
Inget man kan räkna med....

Men som tur var hade någon en ficklampa. The show must go on!
Ett minst sagt minnesvärt framträdande.


Men så kom ljuset tillbaka och spelningen fortsatte men lite mer upplyst.


Innan vi lämnade Debaser trötta och svettiga för att vi dansat till en av de bästa kvällarna någonsin i dj och konsertframträdande så drog jag och Em tag i Henric för att ta en bild. Här var den på mig.

Vi tar oss fram till 2012

(klicka på bilden för källa)

I fredags placerade jag och mina vänner oss längst fram vid scenen på Debaser Medis för att se tre stora band göra ett fantastiskt framträdande. Först ut var Kite, sedan Emmon och slutligen Henric de la cour-(Varning för känsliga tittare vill ni lyssna finns det även på spotify) som släppte sitt debut-solo album i oktober förra året. Henric har tidigare varit sångaren i Yvonne och bandet Strip Music.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0