"Why stay we on earth except to grow?"



Nu är Psykologi B officiellt över uppsatsen lämnades in för några veckor sedan och sen dess har jag med spänning väntat på mitt resultat för så väl uppsatsen som för hela kursen. Psykologi har varit en utav mina favorit ämnen som jag haft med en utav mina favorit lärare, så förhoppningarna har varit höga då jag satte ribban för mig själv ganska högt efter att ha fått MVG på A kursen.
Igår svängde jag förbi min lärares kontor för att se om han hade läst färdigt och det hade han. På uppsatsen om "Borderline" fick jag ett stadigt VG+ som jag är otroligt stolt över då det var min andra uppsats som jag skrivit någonsin. I hela kursen gav han mig MVG som jag överlyckligt hoppade jämfota av! Överlyckligt skuttade jag ut därifrån med min uppsats i handen och började ringa runt för att dela glädjen.

YEAY!!!




Kommentarer
Postat av: anna

grattis till betyget! :) underbara bilder på zooey förresten!

2012-02-19 @ 22:14:59
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

nä vi tänker inte på vilka filmer som är oscarsnominerade när vi går på bio men det är ju många bra som är nominerade :) the artist är jag dock inte alls sugen på, tycker dte verkar vara en sådan där typisk film som man inte fattar varför den vinner så mkt haha men vi får se :)

2012-02-21 @ 20:28:56
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0