Oscars 2012


Oscarsgalan är strax igång. Röda mattan har börjat för flera timmar sen och jag håller på dessa filmer.
The Help


The Artist


Och Hugo.

Det är fler filmer som jag inte har hunnit kika på ännu som jag tror kommer vara fantastiskt bra. De här är några av de jag hunnit med. Jag uppdaterar om det kommer fler favoriter efter när jag hunnit kika på dem.
The Artist hoppas jag vinner många då de är nominerade för 10 Oscars och den står ut väldigt mycket då det är en stumfilm 2012, vilket verkligen tilltalade mig eftersom jag älskar gamla filmer och göra något nytt av det var jätte kul att se och att den gick sammanstrålade med talfilm gjorde den lite extra speciell och de gjorde ett fantastiskt jobb med den.
The Help var otroligt rolig, rörande och vacker. Den inspireade mig till vad jag tror jag kommer skriva min uppsats om i Histora B.
Hugo är mysig, fantastiskt vacker och rörande. Det är en maffig film som kunde ha skippat vissa saker men då den är baserad på en barnbok så förlåter jag den för det. Sjukt snyggt gjord!

Hoppas alla som kollar på Oscars inatt får kul!
Vilka håller ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0