Texter och hemligheter

 
Nu känner jag att jag har haft perioder då jag fotat, tecknat, läst och kollat på en massa film. Men jag skulle verkligen vilja börja skriva igen, kan dock inte för mitt liv komma på om vad.
 
Om ni inte visste att jag har skrivit texter tidigare och är nyfikna på vad det är så hittar ni dem under texter och hemligheter.
(Om ni vill läsa de texter jag skrivit så skulle jag föreslå att klicka på länken och sen till nyare inlägg längst ned på sidan då jag höll på att skriva en "serie" förut och för att få dem i bästa ordningen så är det enklast.)
 
Så jag tänkte fråga er. Vad tycker ni om att läsa om förnågot?
Lycklig kärlek, krossad kärlek, bubblande vänskap, när vänskap förstörs, om cigaretter och spelningar, hemmafester, hittepå saker. Strövande på gator i Paris och äventyr där man dras med i helt overkliga saker som natten har att erbjuda.
 
Vad skulle ni vilja läsa om? Jag behöver lite inspiration för att komma igång känner jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0