Skolstart och pirr i magen!

 
Imorgon börjar skolan och jag kan knappt bärga mig. Det känns lite som när man skulle börja ettan på lågstadiet och man knappt kunde sova, det pirrade i hela kroppen av nervositet. Det ska bli så roligt att komma tillbaka till skolan igen. Gå i de slitna korridorerna. Läsa klotter på toalettdörrarna. Träffa föredetta lärare, nya lärare, gamla klasskamrater, nya klasskamrater. Köpa nya böcker, block och allt sånt. Det kanske låter konstigt för de flesta har uttryckt en beklagande suck när jag säger att skolan snart börjar igen medan jag blir överlycklig då jag får pengar och något att göra om dagarna. Och på allt detta så får jag träffa människor igen.
 
Första lektionen imorgon blir Foto 3 med samma lärare som jag haft tidigare. Så det blir roligt!
På Torsdag har jag Matte på morgonen och Psykiatri på eftermiddagen. Det får jag berätta mer om sen.
Imorgon på kvällen så ska jag även iväg på filmfestival.
Kanske ses vi där?
 

Kommentarer
Postat av: emma

lycka till :)

2012-08-15 @ 18:31:37
URL: http://emmaeriksson.wordpress.com
Postat av: Kristina

Oj vad tidigt du börjar! Lycka till!!

2012-08-16 @ 16:50:33
URL: http://www.nellamoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0