Illustrera mera och lite annat

 
Idag påbörjade jag denna när jag satt och väntade på en gammal barndomsvän till mig som har flyttat tillbaka från att ha bott i Australien i tre år.
Hur länge hon stannar beror lite på men nu har jag snart förmodligen en inneboende.
Hon behöver någonstans att bo och jag behöver spara in lite pengar.
Fler saker som är bra är att ha någon att äta med och umgås med om kvällarna då det kan vara trist att bo själv och inte ha nå sällskap typ annat än när man är ute med vänner och dricker öl eller dyl.
Vi ska göra en provmånad snart.
 
 
Här är hon. Så vi möttes upp idag och tog en långpromenad och en kaffe när denna idén uppstod.
Himla fint. Och vi är väldigt sociala båda två vilket jag tror kan vara ganska passande. Snart börjar jag även plugga vilket betyder att vi inte behöver gå varandra på nerverna eftersom jag inte kommer att vara hemma så mycket om dagarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0