Höstkänslor

 
Jag vet att det är lite tidigt men jag har börjat få lite höstkänslor. En liten längtan av lager på lager, färgade höstlöv och frisk luft.
Samtidigt vill jag ju inte riktigt att sensommaren någonsin ska ta slut. Jag vill ju ha den här några månader till.
Jag skulle vilja att det bara fanns tre årstider. Vår, sommar och höst. Jag behöver verkligen inte vinter. Det kan vara höst hela vintertiden för min del. Om det måste vara snö något så skulle det räcka med en dag tycker jag och det är väl på Julafton. Men det är ju inte riktigt så det fungerar tyvärr.
Jag har hur som helst börjat göra en höst inspirationsmapp på Pinterest. Titta gärna in om ni vill. Det mesta är klädinspiration, skor, stora halsdukar och lite annat i höstens fina färger.
 
Vad ser ni mest fram emot med hösten?
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag har också börja få höstkänslor men vill att sensommaren ska stanna längelängelänge!!

2012-08-18 @ 09:04:59
URL: http://htJonnaLadonnajonna.wordpress.com
Postat av: Adele

MYSIG BLOGG

2012-08-19 @ 18:53:10
URL: http://adelebyberg.wordpress.com
Postat av: Emmy

haha jo jag har en liten tendens att överdriva:) nja jag tvekar också på det här med garantin, sen är jag inte sådär jättesugen på att stå och förklara att det var mitt BHsvett som sabbat min Ipod;)

Svar: Har du försäkrat den så kan ju det gå. Tror inte du behöver ge in ingående förklaring till det. ;p
Jeanette

2012-08-20 @ 11:03:41
URL: http://enugglaimossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0