En halvvanlig dag


Idag mötte jag upp Gabrielle, som kommit hem från England, i Hornstull.


Sen åkte vi till Medis där det såg ut som en Apokalyps hade slagit till.
Det var helt sjukt mycket skräp överallt och det knastrade under bilarnas däck när de åkte förbi.
Vi fick senare reda på att det var på grund av fotbollen som tog plats tidigare på dagen. Helt galet!


Sen tog vi en fika på Il Café.
Supermysigt och Gabrielle visade mig lite mer vad jag kunde göra med min nya telefon.


Vi fortsatte vidare när magen började kurra till Mamas and Tapas där man inte får fisa men maten är supergod!
Så det gjorde inte så mycket.


Gabrielle fick tillbaka sina fina örhängen.


Sen avslutades kvällen på Indigo där vi pratade igen oss sen sist.

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv. Tack!

Och ja, jag har instagram. Heter spetsparasoll, men tyckte jag såg att du redan hittat mig där haha!

2012-04-10 @ 09:10:02
URL: http://cargohold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0