The million dollar hotel


Igår var en sån där dag då man bara låg hemma i sängen hela dagen, såg på film och vilade.
Jag kan passa på att slänga ut ett filmtips till er som ännu inte sett The million dollar hotel.
Känslan av 90 talet dröjer sig kvar vilket jag älskar. Den har en subtil humor och charm och fångar en känsla som jag trodde hade gått förlorad någonstans på vägen. Personligen tycker jag att trailern spoilar hela filmen och är ganska så felvinklad. Den ger en ganska dålig uppfattning om vad filmen innehåller så mitt förslag om ni gillar den här typen av filmen är att bara se den.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter som en film för mig! Den ska ses.

2012-04-23 @ 18:37:27
URL: http://ladonnajonna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0