Högst upp på önskelistan


Jag har lite svårt att komma ut just nu. Inte för att det är ett fysiskt problem utan för att det bara uppstår en massa ångest och stress känslor när jag är kring folk. Men imorgon. Imorgon ska jag ut från den här lägenheten.
Morgondagens plan är att sätta mig på tunnelbanan och möta upp min mor för att äta frukost och spendera hela förmiddagen med att plugga tillsammans för nu börjar jag halka efter en del i skolan tråkigt nog.
Sen ska jag inhandla den här fina väskan som en belöning till mig själv för att jag lyckades ta mig ut och vara ute bland folk hela dagen fast en jag just nu tycker att det är så fasligt jobbigt. För imorgon kommer att bli en lång dag så jag behöver peppa mig själv på något sätt.

Vad brukar ni göra när saker blir lite för jobbigt?
Och säg snälla inte ringer en vän för mina vänner svarar inte i telefon just för tillfället.
Vad gör ni för er själva för att orka med när det blir svårt?


Kommentarer
Postat av: nomin

Jag tror det bästa är att möta sina rädslor och göra det ändå, precis som du gör. Gå ut och möta det där skrämmande och belöna sig. Jag tror att du är inne på helt rätt spår.

2012-04-26 @ 08:16:22
URL: http://nomin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0