Finporslin, fotoautomatsbilder och handmålade glas.


Idag kom Farmor och Farfar över på fika hemma hos mig. Jag tog ju så klart fram de fina kopparna med körbärsblommor på för lite vårkänsla. Och så hittade jag mina servettringar som jag aldrig annars använder så då passade jag på nu, också påskservetterna på det.


Jag fick ett sett med otroligt vackra glas som farmor själv handmålat. Sånt gör hon.


Och så kom hon även med blommor som piggar upp mitt fönster nå fruktansvärt! Så härligt med lite färg.


Efter några timmars kaffepimplande och pratande så var det dags för dem att åka.


När jag berättade för farmor att jag hittade en fotoautomatsbild hemma hos mamma under påsken så fick jag se att hon hade den andra. Så himla kul. Farfar berättade att han också hade en bild på mig, fast den var hemma. Ska bli spännande att se om han har den tredje i bildserien. Den här smilade jag iaf på till skillnad från den andra bilden.

Kommentarer
Postat av: olof

sv. japp! olofgrind heter jag där

2012-04-11 @ 18:03:21
URL: http://thecompletetruth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0