Winter Passing


Igår såg jag en film som jag känner att jag måste rekommendera. Den har vissa liknelser med Running with Scissors och A love song for Bobby Long som jag var tvungen att bortse lite från för att kunna gilla den. Men det är en bra drama komedi för den som har distansen när det kommer till trasiga familjer.
Denna film innehåller t ex en nedknarkad Zooey Deschanel.


En alkoliserad Ed Harris vars fru gått bort och han kämpar för att hålla sitt författarskap vid liv.


Och slutligen Will Ferrell i kajal och munkjackor. Han har en väldigt bra roll i den här filmen, kanske den bästa sen Stranger Then Fiction.


Trailern kan ni se här.

För känsligare tittare som tänker att det här är en rolig film. Den är lite tyngre än vad trailern ger sken av.
Jag vill bara förvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0