Välkommen in.


Tänkte visa vad jag vanligtvis alltid har med mig i väskan när jag inte går i skolan då det tycks ned en del skolböcker förstås.

På bilden:
*Min kalender från Åhléns.
*Gula vantar från H&M denna höst (dom kommer bli en favorit.)
*En liten fjärill som är ett hårspänne också från H&M.
*Anteckningsböcker från
Akademibokhandeln.
*En bok har jag alltid med i väskan. Vilken bok, det kan variera.
*Glasögon och glasögonfodral.
*Frimärken för man vet aldrig när man behöver skicka ett brev eller vykort.
*Två pennor då man aldrig vet när man kan få en idé eller behöva skriva en lapp till någon eller ovanstående.
*Mitt busskort som jag inte gillade färgen på så jag överlappade den med Hello Kitty klistermärken.
*Ett coca cola
lypsyl som jag fick av Elli på nyår.
*Två märkpennor dom finns i gult, blått, grönt och rosa.
*Ett paket tuggummi och det är alltid Spearmint eller Sweetmint.
*Näsdukar, man vet aldrig när det behövs.
*Och så slutligen min plånbok som är köpt på H&M för några år sedan. Då var det inne att ha turkos på allt.


Och här är en bild på min väska som jag har till skolan och där får det plats med väldigt mycket. Lite för mycket.
Jag la den nya väskan bredvid för att ge en bild av storleksskillnad då det kan vara svårt att avgöra från en enstaka bild till en annan.

Några frågor på det?


Kommentarer
Postat av: Tuva Nasavi

Grym väska, jag blir tokig av att ha små fack just på grund av den anledningen att man fyller den med allt möjligt knas

2011-09-03 @ 19:18:16
URL: http://lonesomemama.blogspot.com
Postat av: Dolly

Gulligt!

2011-09-04 @ 23:52:11
Postat av: sofia

precis en sån menar jag! min portfölj är tyvärr för liten för att få plats med böcker och block:/

2011-09-06 @ 23:24:21
URL: http://lomeyende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0