Tillbaka till rökrutor och nedklottrade toaletter


Nu ska jag presentera min skola dit jag går nästan varje dag och så här ser det ut.
Åsö komvux.


Det är oftast den här korridoren alla tar när de ska till en lektion, har slutat en lektion, om man vill sälja skolböckerna, köpa skolböcker (det sitter nämligen fullspäckat med lappar av elever på anslagstavlor som följer hela väggen i hela korridoren nästan från början till slut.)


Även vi har de klassiskt nedklottrade toaletterna.

Så det var en liten bit av min vardag. Det är som en liten bit av nostalgi nästan varje dag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

din vän lisa, vart har hennes blogg tagit vägen?

2011-09-02 @ 12:20:31
URL: http://makeitmatter.papper.fi
Postat av: Jennie

SV ; hoppsan. det lät både drastiskt och dramatiskt, så jag ska nog inte lägga mig i. men tack iaf.

2011-09-02 @ 16:30:05
URL: http://makeitmatter.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0