Redovisning


Veckor har passerat nu. Vi fick ett fördjupningsarbete ett tag tillbaka. Lektioner har gått, vi har sammanstrålat på caféer, fikat massor, haft plugglunch och mailats fram och tillbaka i flera veckor och nu idag var den stora dagen. Dags för redovisning av ämnet "Självskadebeteenden". Det gick riktigt bra. Vi fick sagt allt vi hade tänkt i stort sett och drog till och med över lite på tiden. Det kändes grymt skönt när det var klart och alla var riktigt nöjda med resultatet och vi fick igång en hel del diskussioner.

Nu är det en vecka kvar på kurserna för den här perioden. Framtiden har inte alls lagt fram sig som jag hade planerat men när blir något någonsin som man tänkt sig?


Kommentarer
Postat av: Anna (Bokstävlarna)

Skönt att redovisningen gått bra!

Men vilka korta kurser, det kan inte ens vara halva terminen som gått? Jag tycker att jag knappt kommit någonstans alls i mina uni-kurser...

2011-10-01 @ 15:21:56
URL: http://bokstavlarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0