Sommaren 2011


Vi tar en liten tillbaka blick på sommaren idag tycker jag.
I sommar har jag suttit en del på café. Här sitter jag med en stor kopp te och franska kassettband med bok och försöker lära mig några fraser.


Det har varit många mornar med god frukost i morgonsolen.


Många fina utekvällar bland annat på Trädgården under bron.


Midsommar firades i Bredäng med rockband fram till fyra på morgonen. Här sitter Daniel och spelar på balkongen.


Det här var nog min favorit frukost den här sommaren. Helt fantastiskt gott!


Middagar hemma hos fina Elin kunde se ut såhär. Med efterrätt och allt. Hon är en fantastisk kock.


Jag sydde en tavla som jag tog med mig som present när jag skulle hälsa på en liten kille som nyligen kommit till världen. Då fick han den här.


Och mer fin frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0