Period fem


Nu är Period fyra slut och imorgon börjar de nya kurserna. Jag kommer att läsa:

Webbdesign

Psykologi B

Litterär Gestaltning (Distans)


Det kommer bli mycket tid till övers för mig att sitta och skriva och läsa då Webbdesign är en kvällskurs som går två dagar i veckan och Psykologi B endast är en gång i veckan. Jag funderar på att kanske försöka hitta en praktikplats på något cafe eller så eftersom jag kommer ha så mycket tid till övers under veckan. Jag kommer att ruttna på mig själv om jag ska sitta hemma hela dagarna. Det börjar ju bli kallt nu också vilket gör det svårare att vistas ute på samma sätt.

Har ni något förslag? Jag saknar era kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0