Litterär gestaltning


Nu har jag äntligen fått inlogg till min nya kurs som börjar nästa vecka. Det kommer bli kämpigt, plågsamt och jätte roligt tror jag.
Första uppgiften ska vara en beskrivning av mig själv med bakgrund och så ska jag försöka få in varför jag sökt kursen.
Andra uppgiften är att analysera en dikt av Gunnar Ekelöf.
Och den tredje uppgiften kommer vara att skriva en dikt på årstidstema.

Det här är bara de första tre uppgifterna av många fler. Jag känner mig inspirerad och hoppas att jag kommer få läsa många andra fina texter. Eftersom kursen är på distans så läggs allt upp i ett typ av forum där man kan kommentera på varandra.
Om något blir bra så kanske jag passar på att lägga upp det här så att även ni får ta del av det.

Kommentarer
Postat av: Jennie

så roligt det låter.

2011-10-11 @ 19:36:57
URL: http://makeitmatter.papper.fi
Postat av: Elin-Alice

det låter ju som jätteroliga uppgifter. jag hoppas att vi får läsa fler av texterna när de är klara :)

2011-10-13 @ 16:49:32
URL: http://medmiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0