Fredag


I Fredags åt jag lunch och hamnade på ett jätte mysigt café i Sundbyberg med min kusin och hennes underbart söta dotter.
Vi passade på att sitta på uteserveringen i solen med varsin kaffe och te.


Senare promenerade jag längs vattnet nere vid Årstaviken.


Passerade Nyfiken Gul som jag måste prova gå till nästa sommar.


Lite intressant "konst" på vägen.


Och jag har nu accepterat att det är höst.


Tillslut kom jag fram till Skrovet där jag beställde en räksmörgås som var fantastiskt god.
Jag fick sällskap en stund av Elin sen satte jag mig vid hennes vänner medan hon forstatte att jobba.
Plötsligt var det mörkt och snart dags att lämna den mysiga vistelsen på Skrovet.


Och det blev en jätte fin kväll för sista helgen med uteservering.


När vi passerade slussen senare på väg hem var det ett väldans drag i balkan anda.


Hur spenderade ni helgen? Tog ni till fullo att njuta av uteserveringarna innan de stängs nu?


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken härlig dag! Det ser helt fantastiskt fint ut. :)

2011-10-03 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0