Tre Favoriter


Jag ser otroligt mycket på serier och jag brukar ha missat en del som jag börjat titta på teve och sen nu tar jag igen allt då jag bara sträck kollar hela serien och gör det till ett smått missbruk. Jag har idag samlat ihop mina top tre bästa serier som jag kan minnas genom tiderna. Det finns många andra som jag också rent av älskar. Men de här är de som stått ut mest för mig tror jag.

Till att börja med har vi Pushing Daisies som tyvärr endast fick två säsonger.


Den klassiska och allas älskvärda Gilmore Girls som fick hela 7 säsonger.


Och avslutligen Lie to me som höll ut endast tre säsonger innan den lades ned.


Vad har ni för favorit serier genom tiderna?

Kommentarer
Postat av: amanda

pushing daisies är ju bara helt fantastisk. annars är det dom nyare: misfits, new girl, man up, the walking dead etc. några med lite fler säsonger: glee, modern family, parenthood, THE OFFICE (älskar the office, usa-versionen), Californiacation, Family Guy, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory.



Twin Peaks är också himla bra. Får inte glömma att nämna den heller. Big Love skulle jag vilja börja se, och även Mad Men. Jisses vad jag pratar på. Hoppas det är okej!

2011-11-16 @ 02:43:06
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0