Bara början på en grå November


Första dagen på en typisk Novemberdag. Gråvita moln hänger tungt täckande över himlen och jag sitter på min säng och funderar på vad jag ska göra utav dagen.



Jag har ett brev att skriva klart och sen posta.

En uppsats att hitta material till.

En presentation av mig själv som behöver skickas in.

En lägenhet som behöver lite ytterligare städning och utrensning.
(jag började med garderoben igår)

Böcker som behöver läsas.




I vilken ände ska man börja och hade det varit enklare om det hade varit en dag med solsken?
Jag väljer nej! Det här är en underbar Novemberdag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV ; jag håller verkligen med! jag vill också tatuera mig :)

2011-11-04 @ 22:12:35
URL: http://makeitmatter.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0