"Vad är meningen med livet" - "resan"



Ikväll blir det barhäng med filosofiska diskussioner och imorgon har jag inte den blekaste om vad som kommer hända vilket känns riktigt spännande. Flortunn har planerat något åt oss, en suprise av något slag.
Jag börjar vänja mig vid det här med överraskningar. Hon är en pålitlig person på det sättet så jag lämnar lugnt över min Lördag i hennes händer. Mer om det blir det sen kanske. Får se om jag kan få till några bilder så ni kan få vara med lite också.

Jag bjuder även på en liten peppig Playlis eftersom det är Fredag.

Through The Roof

Kommentarer
Postat av: M

sv; jag ska söka in till olika musiklinjer på olika folkhögskolor i Sverige, jobbar på daglig verksamhet på praktiken! (Vad mysig blogg du har!!)

2011-03-26 @ 19:20:13
URL: http://soulsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0