Rivningsobjekt, burköl för 30spänn och rök hur mycket du vill


(Bilderna ovan är alla tagna av min vän Elli)

I Fredags letade jag mig ut till ett rivningsobjekt i Liljeholmen där man fick röka inomhus, beställa billig öl på burk och dansa som tokigt tills stället klappade igen. Pluto hade nämligen två superbra artister som vi flockat oss för. På de översta bilderna ser ni Henric de la Cour inleda sin solokarriär. Det var intensivt och otroligt bra, tyvärr varade det endast i fyra låtar, vi hade gärna tagit något mer utav det. Ett tag senare börjar underbara Alice in Videoland.

(Här hittar ni Alice bildernas hem och mer om kvällen på pluto.)

Alice in Videoland var som alltid otroligt bra, jag är glad att jag tog med öronpropparna för när jag kom hem var det ändå tjut i öronen. Dom spelade i säkert över en halvtimme och alla var som helt galna! Hoppade runt på varandra och lyfte upp folk som kastades runt. Vi lyckades i af hålla oss på benen, dansa och skymta bandet till och från. Jag har sett bandet två gånger tidigare live, på Debaser Slussen som ni ser i klippet nedan där ni också kan skymta mina händer som ibland håller i en kamera och ibland bara dansar i luften.
Sen bjuder jag även på en gammal låt som är väldigt dansvänlig!
När kvällen var slut och det blivit dags att gå hem så promenerade vi till liljeholmens tunnelbanestation och rätt som det var promenerade vi med bandet.


Kommentarer
Postat av: V.

åh, jag vill också dricka öl och hänga mot nerklottrade väggar med dig!

2011-03-01 @ 15:59:24
URL: http://tinnitusihjartat.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Sv; Tack ska du ha! :D Visst det går bra!

Kram

2011-03-02 @ 10:56:54
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Lisa

Awesomeness.

2011-03-03 @ 11:22:52
URL: http://flortunn.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Såg AIV i Växjö för någon vecka sen. Så sjukt bra.

2011-03-06 @ 21:52:42
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0