Myggor, Converse och födelsedags Cupcakes


För någon vecka sen så firade Magnus sin födelsedag och nu var det dags att fira Ellis.



Så jag begav mig till Vitabergsparken där jag fick en söt liten CupCake. Dom var jätte goda!
De var som kladdkaka inuti och så goda bär på toppen.


Vissa var lite svåra att äta så jag bad om en sked och en sked fick jag. Här är Pierres ihopknåpade sked av delar från en öppnad Champanjeflaska. Så fin att jag inte vågade använda den.


Fina Emelie var där i den sommrigaste vita klänningen.


Resten av gänget var också där såklart. Elli, Mange (som inte kom med riktigt) Micha, Calle och fler kom senare också.


En jätte söt hund ville vara med och leka när en frisbee kastades runt.


Efter en stunds kalasande och skålande så var det dags att gå vidare ned till Trädgården under bron för att fira nästa födelsedagstjej.

(från och med här och nedåt så har jag lånat bilderna från Trädgårdens facebooksida.)


Jag kom dit lite tidigare så jag promenerade runt lite, tog en öl och tittade på allt folk i rörelse medan jag väntade.


Snart kom födelsedagstjejen i röd klänning. Strålande vacker! Det dansades, kramades, skrattades och skålades tills det i stort sett var dags att promenera till bussen.

'
(foto: Nova Nilsdotter)

Himla fin kväll.

Kommentarer
Postat av: m.

Så himla himla fint!

2011-06-05 @ 20:07:52
URL: http://fingerkansla.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

Åh... ja, det var hemskt fint. <3

2011-06-06 @ 17:34:25
Postat av: linnea/chessclub

åh mysigt!kladdkakemuffinsarna <3 (however man nu säger muffins i plural. muffins kanske var rätt nu när jag tänker på det!)

2011-06-17 @ 19:50:52
URL: http://chessclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0