2011 Del 2


När jag kom till Karin och Eriks hemma fest på Söder bemöttes jag av frågan.
"Om maffian kidnappade dig och tvingade dig att äta en kvadratmeter av något valfritt, vad skulle du välja att äta?
Du får inget att dricka emellan och du vet inte under hur lång tid du kommer behöva leva på just denna sak du väljer."
Vissa sa popcorn, andra vattenmelon, jag föreslog gurka, andra funderade över sockervadd och någon nämnde även bacon.

Vad skulle ni ha valt?

Här har vi söta Anna som har bloggen bokstävlarna som ni bör kolla in om ni inte redan gjort det. Speciellt för er som är väldigt bok intresserade.

Hennes syster Karin och Elin.


Angelica som har haft ett program på P3, aka xboxflickan.


Systrarna.


Daniel och Will.


Jag ute på balkonghäng.


Gabrielle och Daniel.


Lite vickning i form av gott bröd och exremt god ost!


Mums!


Södermys.


Och en gruppbild innan det var dags att bege sig hemåt.

Kommentarer
Postat av: lisa

ser trevligt ut. fina alla är!

2011-06-24 @ 12:36:51
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0