På önskelistan 2011


En hylla för böcker där man kan lägga boken att vila uppslagen när man inte har ett bokmärke till hands. Det händer ju faktiskt ibland. Och så är den ju otroligt söt! Ser ut som ett litet hus byggt av böcker.


Jag har aldrig varit jätte förtjust i Mumin men lilla My går ju inte att motstå!


En lite retro inspirerad lampa att ha över köksbordet.


Ett hav av blommor som kastar vackra skuggor på väggen.


Industri inspirerade lampor är nog bland de bästa. Jag älskar den här stilen. Man kan tydligen även ha som bordslampa vilket jag tycker är himla fint.


En elegant stringhylla i modern tappning. Det fanns massor med olika färger men här är den jag skulle vilja ha på min vägg.

Klicka på Bilderna för länkar.

Kommentarer
Postat av: lisa

vill också ha sådär tjusiga muggar men de är ju så dyra och tänk om de går sönder :/. då skulle jag typ börja gråta...

2011-07-05 @ 00:57:45
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Petra

åh. älskar muminmuggen, jag samlar på sådant, och stringhyllan, jag ska bnara ha sådana hyllor när jag flyttar i september :)



och nu har jag fixat så alla kan kommentera :) något jag helt missat!

kram fina du

2011-07-05 @ 13:52:06
URL: http://vildhjartat.blogspot.se
Postat av: Inez

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-13 @ 00:12:43
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Jeanette

Inez: Tack så jätte mycket för komplimangen, det glädjer mig att höra att du tycker det.



Jag utgick från blogg.se's egen mall som heter author. Sen gick jag in och ändrade typsnitt och länkfärg i den htlm kod som dom har. Det finns massa sidor som hjälper en htlm handikappad på vägen. Jag googlade på det.

Jag är inte alls särskillt bra på det nämligen och har valt att hålla det ganska simpelt.

"Less is more".

Men man behöver ju inte använda sig utav htlm. Det finns massor av olika sätt att lägga upp det på. Men det kan jag inget om tyvärr.

(Tidigare blogg designer som jag har haft är dock inte jag som har gjort. Endast den här senaste.)Hoppas jag har kunnat vara till någon hjälp.



Lycka till!

2011-07-13 @ 08:39:54
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0