En visit till Bagarmossen



Gårdagskvällen spenderades i Gabrielles nya lägenhet. God ost, origami och sällskapsspel.
Vi bad hantverkaren att öppna vår öl då vi insåg att det inte fanns någon öppnare. Han hade inte heller någon men vad har man inte en skiffnyckel till?

Grannarna verkar mysiga. En hippie familj och i porten bredvid en tjej som vi hälsade på när vi satt ute på trappan utanför porten. Hon gick runt med bara fötter på marken och letade efter sin katt.
När jag tog mig hemåt via Gullmarsplan låg en slöja av dis över Stockholm. Jag önskade en liten stund att jag hade haft en kamera just då. När jag gick upp mot mitt hus kvittrade fåglarna och ett blått sken låg över parkeringen.

Kommentarer
Postat av: anna.

härlig bild!

2011-07-04 @ 14:53:00
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0