The weight



Det känns som det enda jag gör just nu är åker fram och tillbaka över stan, pluggar och sover när det finns lite tid över.

Idag har jag haft Matteprov. Igår satt jag uppe och pluggade matte till kl halv elva på kvällen. Jag har kännt mig stressad och relativt nervös hela dagen och imorgon är det dags för Psykologiprov innan jag får andas ut en liten stund. Nu måste jag snart bege mig igen för att åka över stan och plugga lite mera.
Håll tummarna för mig imorgon. Jag vill verkligen få så bra som det bara går på det här provet.

Vad känner ni är bra att tänka på eller kanske göra när det börjar bli lite mycket på en gång?
Har ni några tips till en nybörjare?

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Lägg upp ett schema och variera dig. plugga inte psykologi i 3 timmar. Plugga en timme, sedan kanske lite matte, sedan kanske lite mer psykologi. Plugga lite varje dag. Skriv upp vad du skall göra varje dag och försök följa det så gott du kan, då ligger inte saker och tynger när du väl är ledig så du kan slappna av på riktigt istället för att känna att du har saker att göra.



Jag gör mitt bästa för att göra det här, men är samtidigt hemskt bra på att skjuta saker till framtiden. Men jag gör mitt bästa...

2011-02-07 @ 18:27:30
URL: http://www.twentytwototwo.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Håller med Gabrielle :)



Plugga lite varje dag och börja i tid! Kom i håg att ta pluggpauser också!

2011-02-07 @ 18:55:46
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0