Psykologi lektion 03




Jag klarade mig genom provet, vad jag fick var lite luddigt men det var klart godkänt i af.
Vår lärare sätter poäng men inte betyg per skrivning, har jag nu fått veta. Han kommer i slutet av kursen att sammla ihop alla poäng och dra ett betyg baserat på skrivningarna och hur aktiva vi varit på lektion och hur mycket vi har visat att vi förstått.

När jag bröjade den här kursen så var svaret på mitt mål ett stort MVG. Jag kände mig som Hermione på lektion, hela tiden handen i luften och hela tiden antecknandes och pratande. Men efter första skrivningen smög mitt mål om MVG ned till ett VG. Kanske har jag fortfarande hopp om mitt MVG, kanske kan jag i af vara nöjd om jag klarar mig genom kursen helskinnad. Det känns svårt att veta också när jag inte vet vad jag var bra på och mindre bra på, på skrivningen.
Fast jag gillar fortfarande våran lärare. Det är svårt att lära allt på en 50p kurs där de snålar med undervisningstiden. Jag tycker vi har en väldigt lärorik undervisning ändå jämfört med andra kurser jag går.

Jag fortsätter hålla handen uppe och talförmågan klar och aktiv så gott det bara går.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag pluggar psykologi i San Francisco!

2011-02-18 @ 00:46:39
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/
Postat av: Moi

Vettu, nu när jag tänker på det känns du lite som en Hermione ;-)

2011-02-18 @ 09:43:09
URL: http://flortunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0