Tre Favoriter


Här har vi tre bilder från tre filmer som jag fullkomligt älskar.

Först Coraline. En uttråkad liten flicka som flyttat in med sina föräldrar i ett nytt stort hus och hittar en liten dörr bakom tapeten efter att ha fått en liten docka som ser ut precis som henne själv.



Igår såg jag Fantastic Mr. Fox/Den fantastiska räven.

Detaljerna i dessa filmer är otroliga. Denna är regiserad av Wes Anderson som är en av mina personliga favorit regisörer. Och som vanligt i hans filmer så är musiken riktigt bra.


En annan favorit är även Wallace and Gromit, The curse of the Were-Rabbit.

Jag gillar även deras tidigare kortfilmer men i den här är det mer äventyr, mer humor och massa kaniner.



Kommentarer
Postat av: beabea

åh. gillar dom också. speciellt mr. Fox. fin film det där!

2011-08-07 @ 12:06:06
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Sara

så härliga filmer! :)

2011-08-12 @ 12:16:23
URL: http://faeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0