Riche


I Torsdags var jag ute och åt med mina föräldrar på Riche. Jag fick välja en restaurang då vi skulle fira att jag hade fått så bra betyg förra terminen. Så jag klädde upp mig och styrde mig mot Östermalm för att möta upp dem.


Vi inledde med ostron då jag aldrig ätit det förut och var väldigt nyfiken. Det smakar ungefär som saltvatten.
Tyvärr blev det inga bilder på huvudrätten. Jag ät fisk och skaldjursgryta som var jätte god och otroligt mastig.


Till dessert åt vi Crème brûlée




Massa frukt och bär


Och en chokladtryffel som var helt himmelsk.


Sen var det dags att ta in notan och säga hejdå. Tyvärr fick inte kameran följa med på den senare kvällens äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0