Jump around i gothmiljö


Sista lediga veckan för mig så bestämde jag mig igår kväll för att möta upp Gabrielle på Söder.
Vi möttes på Götgatan och promenerade till Bröderna Olsson. Efter att ha gottat oss i vitlöksbröd så bestämde vi oss för att ta oss vidare till nästa ställe, så vi hamnade på Vampire Lounge och hur än gärna man vill motstå så går det bara inte. Drinkar på en måndag på Vampire Lounge om man är där är ett måste.
Denna kväll spelade de även hip hop från 80-90 talet blandat med lite motown och lite annat, vilket fick mig på ett underligt gott humör, och på toaletten denna kväll hade de åska (alltså ljudinspelning av något slag).
Jag har iaf aldrig lagt märket till det förut.
En mycket fin kväll med goda drinkar och gott sällskap helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0