Golden och gul


Igår var jag och Kamilla på Myrorna där jag fyndade lite. Där köpte jag de här tre väldigt söta vaserna. När vi handlade mat passade jag även på att köpa lite blommor att fylla dem med. Vi började förbereda för middag.
(Vad jag mer fyndade får ni se en annan dag.)


Jag dukade bordet med den fina duken som även den är från Myrorna.
Duken kostade 25kr.



Och så var maten klar!


Vi hade köpt kyckling och Kamilla gjorde en super god sallad med fetaost i och till det hade vi sparris med parmesan på och ris med den godaste Currysåsen någonsin kanske. Allt smälte i munnen, så gott var det.


Påskmust prydde middagsbordet.


När det började mörkna lite så kom även kusinerna över och berättade om sin kväll. Jag fick en till liten blomma.
Senare begav vi oss vidare, men det är en annan historia.

Kommentarer
Postat av: Petra

jag tror nog på kärleken, den absoluta och förhoppningsvis kommer du inse att alla inte är som honom. vissa är för bra för att vara sanna och vissa är helt enkelt bara så. det gäller bara att sålla bort det dumma för att hitta guldkornen och inte bara kattguldet. jag tror du klarar det. för någonstans finns det någon som är lika bra som du. eller kanske bara nästan, men tillräckligt

2011-04-24 @ 19:42:28
URL: http://desorages.blogg.se/
Postat av: lisa

mums och fint!

2011-04-24 @ 21:56:21
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Miranda

Mm, vad gott det ser ut!



svar: Jo visst är det fantastiskt kul att vara stor också! Men det där var en såndär dag när jag saknade att vara liten! ;)



kärlek är, underbart!



Påsklovet är redan slut ja... Jag är också sjuk så jag har nog "lov" om man kan kalla det så i någon dag till. Härligt att du känner att du vill tillbaka iallafall! :) Jag saknar vännerna, men är inne i världens period av skoltrötthet just nu. Tvåan är ingen dans på rosor... ;)



2011-04-25 @ 14:32:50
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0