Lösögonfransar, Pussar på kinden och Rosa paket



Igår mötte jag upp en ny tatuerad Daniel på Snottys. Så fort vi såg ett ledigt bord så slängde jag mig över det eftersom det var några fler som skulle komma.
Jag beställde in de mumsigaste chipsen. Dom gör sina egna. Ni måste prova!



Daniel hade också på sig en jätte fin tröja som han köpte på sin resa i Budapest.



Sen kom sötaste Anna och sa grattis och så visade vi hur det ska se ut.



Och en ny bekant, jätte söt tjej som heter Edith.
Efter det var det en rad suddiga bilder. Fler kom för att skåla och säga Grattis och vi lyckades klämma in oss några ändå. Och jag fick ett otroligt fint paket!

Vi fick som sagt klämma ihop oss ordentligt. Vissa mer än andra. Men efter en stund lyckades vi komma över fler bord så det löste sig.


Paketet jag fick var från Merit. I det minsta låg de här söta. De var tre stycken chocklader i olika färger med prickar och en liten kanin!
I det avlånga låg en tokfin penna med mitt namn på. Jag blev hur glad som helst.
Det finns typ aldrig något coolt med mitt namn på. Vi började då komma fram till att det var fler i vår grupp som hade samma problem. Här trodde jag att det bara var jag.
I det stora paketet låg den finaste skrivboken jag någonsin sett. Ska försöka visa en bild på den och annat jag fick vid annat tillfälle.


Sen kom The Scientist. Han tog den här fina bilden på mig.




Jag och fina Karin.
Strax var det dags att säga hejdå, krama alla och gå vidare.

Peter och Gabrielle.

Elli och Turkos

Puss!

Sen drack vi Kamikaze, öl i plastglas, jag drack en födelsedags fruktig jätte god drink och en massa Burbon. Det var nog kvällens dryck. Burbon. Mums.

Min vän Marie sen länge tillbaka var även med och min kusin R med ögonen som glittrar.
Emelie och Pierre som nyligen gift sig var även där. Dom var hur söta som helst. Men vi fick ingen bild på dem.


Elli och Daniel gör en pose innan det var dags att gå ut en sväng.



Så himla fin i håret!

Vips så var klockan tre och det var dags att hämta ut jackan och gå hem. Idag mår jag som jag förtjänar och det blir ingen utgång även om jag gärna igår ville gå på "Bring me the F**ing Riot...MAN!" på Debaser Slussen. Louie Louie fyller hela 5 år. Men jag körde tyvärr helt slut på mig själv igår så det blev ingen som helst energi över till idag.

Kram på er alla! Jag hade en fantastisk födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Banden var fantastiska ikväll, men de som spelade skivor sen lämnade mycket övrigt att önska så du missade inte jättemycket eg i att inte gå ut ikväll! Tackar för ditt fina födelsedagsfirande!

2010-10-17 @ 03:31:29
Postat av: Angeliqa

Vad roligt, och det ser ut som att du hade en trevlig kväll. Jag har ofta också problem att hitta roliga saker med mitt namn på.

Du är tokfin!

2010-10-17 @ 06:26:22
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Sofia i London

Va kul! grattis i efterskott! xx

2010-10-17 @ 12:13:28
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Lisa

Hjälp så fin du var! Mjölkpiga ftw!

(Och fan fan fan att jag missa allt det roliga. Kommer gräma mig i veckor, helt klart.)

2010-10-17 @ 17:42:53
URL: http://flortunn.blogg.se/
Postat av: Lisa

så himla fin du var och vad söta du och din pojkvän är tillsammans. underbara bilder och du verkar ha haft en väldigt fin födelsedag också! :* puss

2010-10-18 @ 00:13:01
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0