Polyvore




Åh, va ni är mysiga! Eftersom ni verkade så glada så tog jag reda på var sidan hette där jag gjorde den där bilden.
Den heter Polyvore.

Den jag la upp igår var för gammal för att jag skulle kunna hitta var saker kom ifrån.
Men den här gången skrev jag ned medan jag gjorde den. Gjorde dock lite reserch och jag hittade iaf några av sakerna på bilden.

Här är en liten lista av dem.

Den rosa klänningen med svart band i midjan är från - coast-stores.com

Coctail klänningen i 60´tal är från - mysugarland.co.uk

Skorna 
- sensofashion.com

Kappan 
- matchesfashion.com

Väskan
- urbanoutfitters.com

Paraply
- topshop.com

Hoppas ni gillar!

Translation:

At the links you can find the things on the picture. I put it together becose of all the nice response I got for the last one.

I hope you like it!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: tack så hemskt mycket och du borde inte tveka, köp bara det du hittar vettja! Om det är fint såklart :).

2010-03-11 @ 13:46:13
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0